תהליך צילום בוק אישי

היום לא חייבים להיות "דוגמנית" בשביל לעשות צילום בוק. צילומי בוק הם בעצם מתנה אישית של המצולם לעצמו, ומבטאים את הרצון שלנו לתעד את מי שאנחנו וליצור מזכרת לכל החיים. בנוסף, בעולם כל כך אינטרנטי שבכל מקום מצריך תמונות, זכותינו להיראות בצורה הטובה ביותר

במהלך הצילומים, נהיה רק שנינו, מצע נוח שיאפשר לך להשתחרר ולהרגיש טיבעי ובתהליך יחסית קצר תרגיש/י בנוח אל מול המצלמה.
וכשלך נוח, לי נשאר רק לתעד אותך בצורה הטיבעית והמחמיאה לך ביותר.

לפני שמצלמים:

לפני הכל, רק הגעת, מביך..
נשב רגע לקפה ועוגיות ונכיר. שלב חשוב בלהפתח.

עכשיו, כשמרגישים נוח, אפשר להתחיל:

צילום מקצועי דורש תשומת לב לכל הפרטים, מכך, על מנת שהצילומים יהיו טובים ומקצועיים עלינו לעשות כמה הכנות לפני:

איפור מקצועי: המצלמה אינה תמיד מצליחה לקלוט את תווי פנינו במלואם ולכן ניתן לאיפור להשלים את התמונה… איפור מקצועי יבליט את תווי הפנים המיוחדים שלנו ויוסיפו צבע ועיניין לצילומים.

סטיילינג: לא כל בגד מתאים לצילומים. ישנם בגדים שאנחנו מאוד אוהבים ובעין נראים טוב ויפה, אך בצילום מאבדים את כל הייחוד שלהם. לכן, כאן ה"סטיילינג" נכנס לתמונה. בעזרת הנחיות מדוייקות שלי תכינו תיק עם בגדים לצילומים וכשניפגש ביום הצילומים, נבחר ביחד בקפידה את הסטים המתאימים ביותר לצילומים.

הצילום עצמו:

איפור, בגדים – הכל מוכן!

עכשיו נשאר רק לתעד את הכל לבוק. הצילומים יערכו בלוקיישנים מיוחדים בחוץ, תוך כדי הדרכה שלי כיצד להוציא את התמונות הטובות ביותר. אל תדאג/, אני שם בכדי להנחות אותך לאורך כל הצילומים איך לעשות זאת בצורה המחמיאה ביותר.
מהלך הצילומים בין שעתיים לשלוש שעות

לאחר הצילומים:

אמנם התאפרנו, הצטלמנו והיינו מרוצים אך התהליך עוד לא נגמר… לאחר הצילומים תבחרי את 15 התמונות שהכי אהבת ולהן אעשה עריכה מקצועית בפוטושופ. אפקטים אומנותיים, שחור לבן ועוד,.

בתם התהליך אשלח לך את התמונות במייל.

תיקייה אחת עם כל התמונות שנעשו באותו היום (כ-150-200 תמונות) למזכרת.

תיקייה נוספת עם 15 תמונות ערוכות בפוטושופ מוכנות לשימושך הפרטי.